"פרא אדם וחיות אחרות"

תערוכה פעילה

שבת, 07.07.18, 10:00

שבת, 17.08.19

אוצרת:

עדי שלח

נגיש

לפרטים נוספים:

04-60-30-800

שתפו

 

אוצרת: עדי שלח

 

התערוכה מזמינה את המבקרים להתבונן ולחשוב על יחסיי האדם עם הטבע דרך מפגש עם יצירות אמנות עכשוויות שמעמידות בעלי חיים במרכזן. היצירות מעוררות שאלות הנוגעות לטבע הפראי של החיות, לנקודות המפגש בין בעלי חיים ובני אדם ולרגשות שונים שהמפגש עם חיות מעורר - סקרנות, משיכה, חיבה, חמלה, רתיעה או אולי אף פחד. היא מבקשת להצביע על האופן שבו יחסם של בני אדם לבעלי חיים מאיר את האנושיות כיום.  

בתערוכה מוצגות עבודות אמנות במגוון סוגי מדיום - איור, ציור, צילום, פיסול, רדי מייד מטופל ועוד - שחלקן נוצרו עבורה באופן מיוחד. חלל התערוכה מעוצב כמעין שמורת טבע שבמרכזה שביל הליכה בנוי עץ שעליו המבקרים צועדים. יצירות האמנות מתפקדות בתוכו כבעלי חיים בתוך מתחם של טבע מוסדר, בין הפראי למתורבת.   

 

משתתפים: עפרה אייל ׀ יובל אצילי ׀ ענת בצר ׀ יונתן גולד ׀ שירה גלזרמן | מירב גרול ׀ ג'ים דיין ׀ אצ'י ורנר נירי ׀ נורית ירדן ׀ אליה כהן | עדי נחשון ׀ גיא ניסנהויז ׀ חנה סהר ׀ לאו ריי ׀ יובל שאול ׀ מיכל שמיר ׀ יוכי שרם  

 

עמדות התנסות, יצירה ומשחק מזמנות שפע של פעילות למבקרים בתערוכה והפלגה על כנפי הדימיון - עבודה בשולחנות אור, משחקים בלוחות מגנטיים, ציור חיות ויצורי כלאיים, פינת קריאה ועוד, בליווי מדריכים מצוות החינוך של המוזיאון.

 

שעות פתיחה:

שבת: 14:00-10:00

ניתן לבקר בתיאום מראש בטלפון:04-9115944

 

מחיר כניסה לתערוכה: 25 ש"ח למבקר | ההשתתפות בסדנה בתוספת 5 ש"ח לילד  | 10% הנחה לבעלי כרטיס מועדון הילדים "מוזיאונצ'יק"

למידע נוסף אנא השאירו פרטים וצוות המוזיאון ייצור עמכם קשר, תודה