סדנת יצירה לכבוד חנוכה

ב-ZOOM

רביעי, 16.12.20, 17:00

*הערכות אזלו

*השתתפות בסדנה - ללא תשלום

לינק ללא הרשמה לסדנה ב-zoom

נגיש

לפרטים נוספים:

04-60-30-800

שתפו

לכבוד החג, צוות החינוך של מוזאוני חיפה מחלק לילדי העיר ערכת פעילות ויצירה לשעות של הנאה מסיפורים מרתקים, איורים שובי לב ושלל פעילויות מהנות.

*הערכות אזלו

מצפים לראותכם היום בערב בסדנה!

 

ב-16.12 בשעה 17:00 נתכנס יחד לסדנת לייב ב-ZOOM בהשראת התערוכה "החדר שלי" 

בארוע הלייב ניצור בהשראת עבודותיה של האמנית איה גורדון-נוי, שיוצרת איורים ממגוון חומרים. היא מרכיבה את האיור מנגזרות עיתון, ניירות צבעוניים וחפצים קטנים שהיא מוצאת בבית. את היצירה בתערוכה יצרה איה מקוביות משחק בעץ עליהן צבעה, ציירה והדביקה. הצטרפו אלינו לשעה של יצירה במגוון חומרים (טושים, פנדה,  גואש, דבק, ניירות צבעוניים, עטיפות) וחפצים שתמצאו בבית.  

 

עוד יצירות בערכה:

סדנת קונסרטינה 

בסדנה זו ניצור איור כפול המודבק על ״אקורדיון״, כך שמצד אחד נראה איור של חדר ביום ומן הצד השני נראה איור של חדר בלילה. נדבר בסדנה על צבעוניות היוצרת תחושה של אור יום וצבעוניות היוצרת תחושה של לילה.

 

סדנת קולאז׳ תלת מימדי בקופסא, בהשראת יצירתו של האמן דייב יעקב

בסדנה זו ניצור קופסא מפריסה או מקופסא שיש לכם בבית. ניצור קולאז׳ - ציור המורכב ממגזרות של נייר צבעוני או מגזרות של תמונות ממגזינים. אפשר כמובן גם לצייר ולגזור. את הנגזרות אנחנו נדביק על הקופסא במישורים שונים וכך ניצור קולאז׳ תלת מימדי, עם תחושה של עומק.

 

באתר התערוכה תוכלו להכיר את אוצרת התערוכה, לשמוע מפי האמנים על חוויות ילדותם ומקורות ההשראה ליצירותיהם ואפילו להציץ לסטודיו שבו הם עובדים.

 

לינק ללא הרשמה לסדנה ב-zoom

 

לצפייה ללא הרשמה מראש גם ב-facebook live לחצו כאן

*כדי לקבל תזכורת עם תחילת השידור מומלץ לעשות לייק לעמוד מוזיאוני חיפה בפייסבוק

 

למידע נוסף אנא השאירו פרטים וצוות המוזיאון ייצור עמכם קשר, תודה